Odpowiedzi

2010-01-29T19:56:34+01:00
Jeżeli mamy domową biblioteczkę, możemy ustawić jako hasło pierwsze litery tytułu i autora najbliższej książki. Dobrym pomysłem jest też przeinaczanie słów, np. mamy konto na jakimś forum o nazwie "Forum", a zakładając konto na poczcie w haśle wpisujemy "forumiaczek" albo "forumiawisko".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:18:37+01:00
Można stosować pomiędzy literami cyfry ktore są podobne do liter np. jakieś imie przeplatane literami "M1chal" lub "Grz3si3k" lub naprzykład czasem stosuję hasła takiego typu "4cztery4" czyli cyfra jakaś którą łatwo zapamiętać zapisana słownie i symbolem na początku lub końcu albo po prostu zastosować mozna własne imię a przed nim cyframi napisać dokładną datę urodzenia.Wtedy osoba postronna nie znająca naszej daty urodzin nie odgadnie hasła

mozna tez stosować strony www na których są generatory haseł,ale wygenerowane przez nie hasła choc bezpieczne raczej nie należą do najłatwiejszyh