Odpowiedzi

2010-01-29T20:00:26+01:00
Muszę przede wszystkim pomodlić się do Boa o ciszę, oraz odprężyć się i pomyśleć o czymś miłym
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T20:01:31+01:00
Aby zyskać w swoim życiu jedyną, niezastąpioną ciszę powinniśmy przede wszystkim unikać kłótni, wszelkich sporów. Starać się żyć w przyjaźni i miłości z bliźnimi. Wszelkie awantury i niedomówienia sprawiają, że nasze życie wypełnione jest niepotrzebnym hałasem, brudem. Powinniśmy dbać o dobre relacje z ludźmi. Dzięki temu, zyskamy szacunek oraz wewnętrzny spokój.
163 4 163
2010-01-29T20:39:19+01:00
By w moim życiu było więcej ciszy, mogę spróbować panować bardziej nad emocjami i starać się załagodzić konflikty rodzinne. Należy także w pełni ufać Bogu, podczas modlitwy, ponieważ nasza wiara umacnia nas w spokoju.

Pozdrawiam ^^
13 3 13