Hej znacie jakieś fajne programy co można pobrac z internetu do przerabiania fotek co można np.makijaż zrobic,rzęsy itp...//?Bardzo mi zależy daję naaj ;)
A tylko nie piszczcie że Picasa ,bo mam a zreszta tam się nie da takich rzeczy ;) robic

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:03:37+01:00
Obecnie moim zdaniem darmowym i legalnym programem do takich obróbek zdjęć jest gimp :)
2010-01-29T20:03:48+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T20:04:10+01:00
Ja znam Photo scape i photo filtr można tam zrobić fajny makijaż
i fajnie podrasować i wyostrzyć twarz..