Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:06:04+01:00
Narciarz poruszał się ruchem jednostajnym przyspieszony bo przebywajac droge przyspieszał
2010-01-29T20:06:17+01:00
Ruchem przyspieszonym bo w kazdej sekundzie przebywal coraz wieksza droge
2010-01-29T20:08:22+01:00
W pierwszych 3 sekundach ruchu narciarz poruszał się ruchem jednostajnie przyśpieszonym. Wskazuje na to fakt, iż z każdą sekundą narciarz przebywa dłuższą drogę.

prosze :)
1 5 1