Odpowiedzi

2010-01-29T20:17:38+01:00
Miałam w tamtym tygodniu:)
radze naucz sie wszystkich bochaterów miendzyinnymi jak nazywali sie przyjaciele romea oraz miejsce akcji
warto tez wiedziec ogólnie coś o szekspiże:)
2010-01-29T20:20:01+01:00
Niestety nie podam z czego dokładnie z tego względu, że miałam podane streszczenie z nieuzupełnionymi fragmentami. Czyli należałoby db powtórzyć treść książki. Pamiętam jeszcze, że była tabela i uzupełnić, w którym dniu tygodnia był ślub Romea i Julii, a na kiedy był planowany ślub Julii z innym.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:20:22+01:00
Na pewno z jakich rodów pochodzili.
Jak zginął Romeo , Julia.
Co stało się na końcu.
Jaki był problem Romea ?
Gdzie dochodzi do pierwszego pocałunku?
O ktorej godzinie wysyła posłańca do Romea ? [o 9]
gdzie wzieli ślub?
Kto ucierpiał w Pojedynku Tybalta z młodym Montekim?
Kogo Romeo spotyka na cmentarzu ?
gdzie zostaje zabity Parys?
Czym zraniła się Julia?
4 4 4