Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:21:14+01:00
Nie wiadomo do końca o co w nim chodzi ale zapewne liczba wyżej jest sumą,iloczynem bądź różnicą,ilorazem dwóch liczb pod nią.Jeśli to ma być suma to powinno być tak:
12
3 9
17 -14 23
2010-01-29T20:21:27+01:00
W kwadraty musisz wpisać liczby a pomiędzy nimi znaki ale wszystko musisz robić tak żeby się zgadzało
2010-01-29T20:32:43+01:00
Tu chodzi o to żeby wpisać takie liczby ktore przy dodawaniu i odejmowaniu dają wynik 12

12
3 9
17 14 5