Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:31:19+01:00
Liczymy z twierdzenia Pitagorasa:

a=24
b=18

a²+b²=c²
24²+18²=c²
576+324= c²
900=c² /√
30=c
c=30

Odp. Przeciwprostokątna ma 30 cm.

;]]
2010-01-29T20:31:25+01:00
Z Pitagorasa.

a²+b²=c²

a=24
b=18
24²+18²=c²
576+324=c²
c²=900 /*√
c=30

Przeciwprostokątna wynosi 30 . ;)
2010-01-29T20:32:30+01:00
Z twierdzenia Pitagorasa:

a²+b²=c²
a=24
b=18
24²+18²=c²
c²=900, c>0
c=30 [j]