Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:39:10+01:00
Http://www.tipy.pl/artykul_video_94,jak-zrobic-lodke-z-papieru.html

Tam troche niżej jest instrukcja...

http://www.tipy.pl/artykul_video_136,jak-zrobic-samolot-z-papieru.html

I niżej jest instrukcja...

<lol> =*
2010-01-29T21:00:30+01:00
Proste (b) wybrałem bo to umiem, a więc zaczynamy mamy kartkę składamy ją na pół i rozkładamy aby w popszech powstała linia i wtedy pare cm z przodu na trujkąt mały i odwracdamy kartke na 2 strone i tam niewiem jak to wytłumaczyć np:od góry do dołu skrzydło i cała filozof ja hehe
1 5 1