Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T20:43:20+01:00
Miłosny :
- miłość Danusi i Zbyszka
- ślubowanie przez Zbyszka
historyczny :
- bitwa po Grunwaldem
tragiczny:
- porwanie Danusi
- śmierć dziewczyny
przygodowy:
- polowanie Zbyszka wraz z Jagienką na niedźwiedzia
- poszukiwanie ukochanej Zbyszka
4 4 4
2010-01-29T20:45:33+01:00
Miłosny- miłość Danusi i Zbyszka
historyczny- wojna polsko-krzyżacka
tragiczny-losy Juranda ze Spychowa
przygodowy- przygody Maćka z Bogdańca
3 4 3
2010-01-29T20:47:42+01:00
Wątek miłosny: miłość Zbyszka i Danusi.
Wątek historyczny: konflikt polsko-krzyżacki.
Wątek przygodowy: losy i przygody Maćka.
Wątek tragiczny: historia Juranda ze Spychowa.
3 3 3