Romeo i Julia.

Z jakich rodów pochodzili ?
Jak zginął Romeo , Julia.
Co stało się na końcu ?
Jaki był problem Romea ?
Gdzie dochodzi do pierwszego pocałunku?
O której godzinie wysyła posłańca do Romea ?
gdzie wzięli ślub?
Kto ucierpiał w Pojedynku Tybalta z młodym Montekim?
Kogo Romeo spotyka na cmentarzu ?
gdzie zostaje zabity Parys?
Czym zraniła się Julia?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:54:57+01:00
1. Romeo pochodził z rodu Montekich, a Julia Kapuletów.
2. Romeo popełnił samobójstwo w krypcie wypijając truciznę, a Julia przebiła się Sztyletem.
3. Na końcu kochankowie zginęli a skłócone rody się pogodziły.
4. Na balu u Kapuletów.
5. O godz. 9
6. Ślub wzięli w Kaplicy.
7. Tybalt zginął z rąk Romea.
8. Spotyka on Parysa.
9. Zabił go Romeo w Krypcie Julii.
10. Zraniła się sztyletem.
23 4 23
2010-01-29T20:59:39+01:00
1.Romeo pochodził z rodu Monteki,
2.Julia z rodu Kapulet.
3.Wszystko zaczęło się na pewnym balu maskowym. Rozpaliła się w nich namiętność i jak najprędzej chcieli być ze sobą. Potajemnie więc wzięli ślub i teoretycznie powinnam napisam "żyli długo i szczęśliwie" ale ponieważ jest to tragedia powstrzymam się od takiego podsumowania i napiszę, co stało się dalej :). Romeo został wygnany do Montui gdyż zamordował Tybalta, a Julia była zmuszana do zaręczyn z hrabią Parysem. Ojciec Laurenty wymyślił jednak sprytny plan, który pomógłby zakochanym w życiu ze sobą. Plan był trochę skomplikowany, ale chyba jestem zobowiązana go opisać, abywszystko było zrozumiałe... Otóż Julia miała spożyć napój, po którym wygląda jak umarła, a gdy rodzina będzię organizowała pogrzeb Romeo przyjedzie po swoją ukochaną i razem uciekną. Plan jednak się nie powiódł, gdyż do Romea nie dotarła wiadomość, że "śmierć" Julii jest tylko podstępem. Niestety przekazano mu, że jego najmilsza nie żyje, a gdy przyjechał on na cmentarz aby ostatni raz ujrzeć ciało żony spotkał się z Parysem. Oczywiście nie obyło się bez wymiany zdań i pojedynku, w którym zginął Parys. Zrozpaczony Romeo nie widząc sensu życia bez Julii popełnił samobójstwo. Leżeli tak jeszcze przez pewien czas, aż dziewczyna nie przebudziła się i nie ujżała leżącego obok martwego męża. Zlękła się i również odebrała sobie życie.
4.
19 3 19
2010-01-29T21:20:04+01:00
1romeo pochodzil z rodu montekich a julia z rodu kapuletti
2 romeo i julia popelnili samobojstwo
3 na koniec utworu kochankowie popelniaja samobojstwo
4 romeo cierpial z milosci do julii, poniewaz nie mogl z nia byc bo ich rody zyly z soba w niezgodzie
5 do pierwszego pocalunku dochodzi na balu u kapuletich
6 nie biora slubu
7 tybalt ucierpial
8 spotyka parysa
9 zostaje zabity na cmentarzu
10 ranila sie sztyletem
13 4 13