Odpowiedzi

2010-01-29T20:48:54+01:00
Przyczyna malejacego w Polsce przyrostu naturalnego, jest mniejsza ilosc osob zdolnych do reprodukcji. Skutkuje to mniejsza iloscia urodzen
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T20:50:05+01:00
Polska:
przyczyny to m.in.
-zła polityka socjalna panstwa (małe zasiłaki dla rodzin, brak mieszkań na ktore nie stac młodych ludzi, wyskie koszty zwiazane z utrzymaniem dziecka)
-zmiana modelu rodziny - teraz liczy sie kariera, mamy rownouprawnienie kobiety chca robic kariere i odkładaja decyzje o dziecku na ... pózniej)
-obawa przed utrata pracy - a co za tym idzie obawa przed nędzą

skutkiem niskiego przyrostu nat. jest starzenie sie społeczeństwa. wiec za kilka lat nie bedzie kto miał utrzymywać emerytów(nas!!) płącic podatków itp. skutkiem jest zamykanie szkół i przedszkoli złobków - czyli rowniez zmniejszenie miejsc pracy w tych "branżach" i zwiekszanie sie bezrobocia
tyle w skrocie mam nadzieje ze wystarczy
5 5 5