Odpowiedzi

2010-01-29T20:54:59+01:00
Księga X.
1. Szlachta szykuje się do emigracji.
2. Spowiedź Jacka i przebaczenie Gerwazego.
3. Wieść o wybuchu wojny.
Księga XI. Rok 1812
1. Generał Dąbrowski w Soplicowie.
2. Rehabilitacja Jacka Soplicy.
3. Uczta na zamku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:01:16+01:00
1przyjaźń stolnika i jacka soplicy
2 miłość jacka do ewy
3 podanie czarnej polewki soplicy przez stolnika
4 ślub jacka z przypadkową kobietą
- narodziny Tadeusza
- śmierć żony
- soplica popada w nałog
5 hulaszcze zycie w zamku
6 oblezenie zamku przez rosjan(moskali)
7 zabicie stolnika
8 posadzenie o zdrade
9 wyjazd z kraju
10 wstapienie do zakonu
11 przybranie pseudonimu robak
12 ciezkie prace soplicy w wiezieniu
13 otrzymanie przebaczenia przez gerwazego
14 smierc soplicy