Odpowiedzi

2010-01-29T21:13:19+01:00
Jest jeden chłopak na świecie,
o którym marzę i śnię, którego
kocham bardzo i z którym spotykać
się chcę. Lecz to są tylko
marzenia, których nie spełni
nikt i będę tak żyła w
cierpieniu aż do końca moich dni.



Nie wiem, co moje oczy widzą
w Tobie. Nie wiem, dlaczego
myślę o Tobie. Lecz wiem,
że jest to coś przykrego.
Przykrego, bo nie wzajemnego.



Choć się mało znamy, mało wiemy o sobie
To jednak zdążyłem zakochać się w Tobie.
I chociaż nie będę patrzeć w Twe piękne
oczy Śnić będę na pewno o Tobie po
nocy. I będę wspominać chwile razem
spędzone, Bo w sercu pozostały
mi już tylko one...


Nie wiem dlaczego cię
pokochałam, dlaczego sercu
bez ciebie źle, dlaczego
serce tak mocno bije, gdy
oczy twoje mijają mnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:14:21+01:00
Kiedy umrę to nie płacz nade mną,
kochaj dalej,
ciesz się życiem,
baw się
kiedy mnie nie będzie
nie wspominaj
nie smuć, ale...

zapisuj w listach spadających z drzew
melodie nowe wciąż i zanuć mi,
a echem dzwonków leśnych wrócę

raz jeszcze zanuć mi..

o liściach miłości wiosną zielonych
o liściach jesienią dojrzałych
przed chłodem zimy dobrze otulonych
serca biciem.