Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:21:02+01:00
1.5/12+2.7/12= 4.2/12
2.2/7-5/7= -2.8/7
7/15 x 3/34= 7/238= 1/34
1.3/7 x 7/5=1.3/5
7/18:7= 1/18
1 5 1
2010-01-29T21:22:24+01:00
1.5/12+2.7/12= 4.2/12
2.2/7-5/7= -2.8/7
7/15 x 3/34= 7/238= 1/34
1.3/7 x 7/5=1.3/5
7/18:7= 1/18
albo tak :
1.5/12+2.7/12= (1.5 / 12) + (2.7 / 12) = 0.35
2.2/7-5/7= (2.2 / 7) - (5 / 7) = -0.4
7/15 x 3/34 = ((7 / 15) x 3) / 34 = 0.0411764706 ≈ 0.0 41
1.3/7 x 7/5= ((1.3 / 7) x 7) / 5 = 0.26
7/18:7= 1/18


2 1 2
2010-01-29T21:42:10+01:00
1.5/12+2.7/12= 17/12+31/12 = 48/12 = 4
2.2/7-5/7= 16/7-5/7 = 11/7 = 1⁴/₇
7/15 x 3/34= 21/510 = 7/170
1.3/7 x 7/5= 10/7*7/5 = 70/35 = 2
7/18:7= 7/18*1/7 = 7/126 = 1/18