Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:25:03+01:00
A)x min=1/60x godz
s sek= 1/3600 s godz
b)

a+3b-6=-9

1/3a+b-2=x /×3
a+3b-6=x
x=-9

5a+15b-31=x /:5
a+3b-6,2=x
a+3b-6-0.2=x
x=-9-0.2
x=-9.2
1 5 1
2010-01-29T21:57:27+01:00
A)

x minut = 1/60x godziny
s sekund = 1/3600 s godziny
1 4 1
2010-01-29T22:25:35+01:00
B) a+b-2=-9+2-2= -9
5a+15b-31=5*-9+15*2-31=-45+30-31=-46
a=-9
b=2

przykład a) w załaczniku
1 5 1