W wyniku krzepnięcia magmy w kominach i szczelinach między skałami powstały skały magmowe.......... .
w wyniku nagromadzenia się luznego osadu powstały skały....... .
w skutek nagromadzenia szczątków roślin i zwierząt powstały skały ......... .
w wyniku wytrącenia się związków chemicznych z parującej,słonej wody w klimacie gorącym i suchym powstają skały........ .

2

Odpowiedzi

2010-01-29T21:28:54+01:00
Wylewne, okruchowe, organiczne, chemiczne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:47:26+01:00
W wyniku krzepnięcia magmy w kominach i szczelinach między skałami powstały skały magmowe Wylewne (wulkaniczne)

w wyniku nagromadzenia się luznego osadu powstały skały Osadowe typu: Okruchowe: luźne

w skutek nagromadzenia szczątków roślin i zwierząt powstały skały Osadowe typu: Organiczne

w wyniku wytrącenia się związków chemicznych z parującej,słonej wody w klimacie gorącym i suchym powstają skały Osadowe typu: chemiczne