Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:26:23+01:00
Osobiście gdybym miała zmienić podział administracyjny to zrobiłabym to w następujący sposób. :
nie byłoby 16 województw, ale 5 - wschód, zachód, południe, północ, centrum.
W każdym z województw byłyby po 5 powiatów [tylko!] a w tych powiatach duże gminy, bo po co tworzyć małe ?
1 3 1
2010-01-29T23:51:41+01:00
Podzieliłabym naszą piękną Polskę na obszary morski , górskie , miasta większe i wsie. Każdy obszar został nazwany by województwem. Nie było by powiatów ani gmin ponieważ były by to dość niewielkie stosunkowo obszary.