Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:48:49+01:00
PONIEDZIAŁEK

Śniadanie

Płatki owsiane z rodzynkami, płatkami migdałowymi, tartym jabłkiem i kefirem

Przegotowana woda z wyciskanym sokiem z cytryny i pomarańczy
II śniadanie

Pomidor faszerowany twarożkiem z jajkiem na twardo i dymką. Kromka chrupkiego lekkiego pieczywa

Sok z czarnej porzeczki

Obiad

Minestrone (gęsta zupa jarzynowa z fasolą, ziemniakami i makaronem)

Sałata lodowa z rybą wędzoną

Kompot jabłkowy

Podwieczorek

Plaster domowego drożdżowego ciasta

Nektarynka

Kolacja

Śliwki węgierki nadziewane orzechami włoskimi, polane sosem jogurtowo-majonezowym

Pół grahamki

Herbatka z dzikiej róży

WTOREK

Śniadanie

Kromka razowego chleba z masłem i powidłami

Pół soczystego, dojrzałego jabłka

Kakao

II śniadanie

Mała miseczka borówek smażonych z gruszką

Pełnoziarnisty wafel ryżowy

Kefir

Obiad

Zupa krem z brokułów z groszkiem ptysiowym

Bezmięsne leczo z ryżem

Niegazowana woda mineralna lub źródlana (dla dzieci)

Podwieczorek

Garść pestek słonecznika

Sok przecierowy marchwiowo-jabłkowo-brzoskwiniowy

Kolacja

Tabouleh, czyli sałatka z kaszki kuskus z pomidorami oraz ogromna ilością posiekanej natki pietruszki i świeżych ziół

Sok truskawkowy

ŚRODA

Śniadanie

Kaszka z buzią (dość gęsta kaszka manna na mleku, na talerzu oczy i buzię rzeźbisz palcem i wlewasz do środka syrop lub wkładasz łyżeczką dżem)

Sok marchewkowy

II śniadanie

Garść orzechów laskowych

Koktajl z jogurtu z bananem

Obiad

Pulpet rybny na sposób orientalny (z rodzynkami i curry)

Ziemniaki

Fasolka szparagowa

Pół pieczonej czerwonej papryki z winegretem

Sok jabłkowy

Podwieczorek

Gruszka "Piękna Helena" (obgotowana, polana sosem z gorzkiej czekolady)

Herbata z suszonych żurawin dosładzana miodem

Kolacja

Pomidor z mozzarellą i bazylią

Kromka razowego chleba z soją posmarowana masłem

Kawa zbożowa z mlekiem
CZWARTEK

Śniadanie

Jajko na miękko

Kromka chleba razowego z masłem i szczypiorkiem

Pół zielonej papryki

Nektar brzoskwiniowy

II śniadanie

Budyń czekoladowy z dwoma kosteczkami gorzkiej czekolady

Niegazowana woda mineralna lub źródlana (dla dzieci)

Obiad

Rosół z lanymi kluseczkami

Mus z łososia (ugotowany filet zmiksowany ze śmietanką i pianą z białka, ugotowany w kąpieli wodnej)

Szpinak z płatkami migdałowymi

Sok z owoców tropikalnych

Podwieczorek

Zupa nic (mleko z koglem-moglem, po którym pływają "obłoczki" z piany)

Kolacja

Pasta z soczewicy zmiksowanej z majerankiem i cebulą podsmażoną na oliwie

Pół kajzerki

Herbata z cytryną

PIĄTEK

Śniadanie

Kromka grahama z twarożkiem homogenizowanym i czarnymi jagodami

Mleko prosto z lodówki

II śniadanie

Sałatka z arbuza z pokrojonym w kostkę serem feta i listkami melisy

Herbatka z owoców leśnych

Obiad

Jarzyny (marchewka, pietruszka, seler, ziemniaki) zapiekane pod beszamelem

Surówka z kapusty pekińskiej z pomarańczą i orzechami włoskimi, polana jogurtem

Kompot śliwkowy

Podwieczorek

Pieczone jabłko z konfiturą truskawkową

Przegotowana woda z wyciskanym sokiem z mandarynki

Kolacja

Mała kromka chleba z masłem i wędzonym łososiem, kilka oliwek

Winogrona bezpestkowe

Sok jabłkowo-jagodowy

SOBOTA

Śniadanie

Tost z żółtym serem i ananasem

2-3 łyżki pestek z dyni

Kawa zbożowa z mlekiem

II śniadanie

Kawałki marchewki, świeżego ogórka i selera naciowego maczane w dipie z serka homogenizowanego i bryndzy

Sok pomidorowy

Obiad

Pomidorowa z kluseczkami

Kasza gryczana z sosem grzybowym

Surówka z selera i marchewki z oliwą

Sok przecierowy marchwiowo-jabłkowo-bananowy

Podwieczorek

Mieszanka owoców leśnych (mogą być z mrożonki) zalana owocową galaretką

Kolacja

Grube plastry świeżego ogórka z wyciskaną przez szprycę awanturką (pastą z twarożku i sardynek z puszki)

Kromka chleba razowego na miodzie z masłem

Herbatka lipowa z miodem

NIEDZIELA

Śniadanie

Sałatka owocowa z pokruszonymi tostami

Jogurt naturalny

II śniadanie

Kromka chleba chrupkiego z masłem i żółtym serem

Pół słodkiej, dojrzałej brzoskwini

Sok winogronowy-jabłkowy

Obiad

Barszcz ukraiński

Małdrzyki, czyli racuszki z białego sera z mąką i jajkiem posypane cukrem pudrem

Świeżo wyciskany sok z pomarańczy

Podwieczorek

2 małe magdalenki domowego wypieku

Szklanka zimnego lub ciepłego mleka

Kolacja

Tymbalik (galaretka) z dorsza, marchewki i zielonego groszku z sosem chrzanowym na zimno

Mała bułeczka z ziarnami posmarowana masłem

Przegotowana woda z sokiem wiśniowym
2010-01-29T22:02:18+01:00
PONIEDZIAŁEK
Śniadanie:
-tosty z dżemem
-kubek kakao
Drugie śniadanie:
-serek "fantazja"
-jabłko
-batonik "snickers"
Obiad:
-zupa pomidorowa z ryżem
-pierś z kurczaka
-ziemniaki
-mizeria
-kompot owocowy
Kolacja:
-herbata z cytryną
-ciemne pieczywo z wędliną i kiszony ogórek
WTOREK
Śniadanie:
-płatki z mlekiem
Drugie śniadanie:
-bułka z serem
-banan
-sok
Obiad:
-zupa jarzynowa
-udko z kurczaka
-frytki
-keczup
-woda gazowana
Kolacja:
-pizza
-herbata
ŚRODA
Śniadanie:
-omlet z nutellą
-kawa zbożowa
Drugie Śniadanie:
-hot dog
-sok
Obiad:
-zupa ogórkowa
-spaghetti
-mrożona herbata
Kolacja:
-jajecznica
-chleb zbożowy
-sok pomarańczowy
CZWARTEK
Śniadanie:
-biały serek ze szczypiorkiem
-bułka z masłem
-kawa z mlekiem
Drugie śniadanie:
-zapiekanka z szynką i pieczarkami
-sok
Obiad:
-kapuśniak
-gulasz z kaszą gryczaną
-kompot
Kolacja:
-parówki na ciepło
-pomidor
-chleb z masłem
-herbata
PIĄTEK
Śniadanie:
-chałka z masłem
-kawa z mlekiem
-jajko na miękko
Drugie Śniadanie:
-bułka z topionym serem
-pomarańcza
-woda mineralna
Obiad:
-zupa owocowa
-panga panierowana
-ziemniaki
-buraki
-kompot
Kolacja:
-owsianka
SOBOTA
Śniadanie:
-szwedzki stół
Obiad:
-rosół
-de volaie
-frytki
-sałata ze śmietaną
-woda mineralna
Podwieczorek:
-szarlotka na ciepło z bitą śmietaną
-capucino
Kolacja:
-spinakopita
-herbata z cytryną
NIEDZIELA
Śniadanie:
-kakao
-naleśniki
Obiad:
-paszteciki z mięsem
-barszcz czerwony
-kurczak pieczony
-pure ziemniaczane
-marchewka
-kompot
Podwieczorek:
-biszkopty
-sałatka owocowa
-herbata mrożona
Kolacja:
-biała kiełbasa z chrzanem
-bułka z masłem
-ogórek świeży
-picie