Odpowiedzi

2010-01-29T21:55:17+01:00
Ma się lepszą kondycje.
dobre jest dla zdrowia.
2010-01-29T21:58:57+01:00
Poprawia naszą formę.
Mamy lepsze samopoczucie.
Jesteśmy bardziej wysportowani.
Obniżamy swoją wagę ciała.
Stabilizacja ciśnienia.
Obniżenie poziomu cholesterolu.
Zwiększanie wydolności płuc.
Odporność organizmu na infekcje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T22:18:43+01:00
Narciarstwo - poprawia krążnie w mięśniach nóg, bardzo wzmacnia mięśnie nóg, głównie uda.

Łyżwiarstwo - jest sportem wzmacniającym praktycznie większosć partii mięśniowych , poprawiające bardzo koordynację ruchową,. Ciało musi zachowywać stan ciągłej równowagi ,która jest bardzo ważna w łyżwiarstwie, a do tego musimy angażować wszystkie mięśni( ze szczególnym uwzględnieniem mięśni brzucha i korpusu)

Piłka nożna - sport typowo aerobowy. Dzięki ciągłemu, interwałowemu bieganiu, piłkarze są jedną z najlepiej rozwiniętch wydolnościowo grup sportowych. Osobom pragnacym w krótkim czasie spalić największą ilość tkanki tłuszczowej, oraz poprawić swoje ogólne warunki wytrzymałościowe, zaleca się uprawianie biegów interwałowych które są codziennością piłkarzy.

Badminton - szczególną zaletą wypływającą z uprawiania tego sportu jest zwinność., poprawienie reakcji mózgu na bodżce z otoczrenia. Bowoem sport ten wymaga dużej szybkości.