Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T21:58:35+01:00
Wystarczy słowo, jakiś gest i nagle wiesz, czego od życia chcesz
i choć alfabet uczuć znasz, litera ta taka niezwykła jest:

M - jak miłość, wiele imion ma
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, chodzi drogą swą,
gdy ją mijasz, czemu wtedy odwracasz wzrok?

I kiedy pomny wielu klęsk poczujesz, że samotny męczy bieg,
nie pytaj, czy ci da ją ktoś, wystarczy wciąż otwarte oczy mieć:

M - jak miłość, krąży wokół nas
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, ta, o której śnisz,
czy otworzysz, gdy zapuka do serca drzwi?

M - jak miłość, wiele imion ma
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, chodzi drogą swą,
gdy ją mijasz, czemu wtedy odwracasz wzrok?

I kiedy pomny wielu klęsk poczujesz, że samotny męczy bieg,
nie pytaj, czy ci da ją ktoś, wystarczy wciąż otwarte oczy mieć:

M - jak miłość, krąży wokół nas
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, ta, o której śnisz,
czy otworzysz, gdy zapuka do serca drzwi?
1 5 1
2010-01-29T23:04:51+01:00
Wystarczy słowo, jakiś gest i nagle wiesz, czego od życia chcesz
i choć alfabet uczuć znasz, litera ta taka niezwykła jest:

M - jak miłość, wiele imion ma
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, chodzi drogą swą,
gdy ją mijasz, czemu wtedy odwracasz wzrok?

I kiedy pomny wielu klęsk poczujesz, że samotny męczy bieg,
nie pytaj, czy ci da ją ktoś, wystarczy wciąż otwarte oczy mieć:

M - jak miłość, krąży wokół nas
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, ta, o której śnisz,
czy otworzysz, gdy zapuka do serca drzwi?

M - jak miłość, wiele imion ma
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, chodzi drogą swą,
gdy ją mijasz, czemu wtedy odwracasz wzrok?

I kiedy pomny wielu klęsk poczujesz, że samotny męczy bieg,
nie pytaj, czy ci da ją ktoś, wystarczy wciąż otwarte oczy mieć:

M - jak miłość, krąży wokół nas
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, ta, o której śnisz,
czy otworzysz, gdy zapuka do serca drzwi?
1 1 1
2010-01-29T23:09:09+01:00
Wystarczy słowo, jakiś gest i nagle wiesz, czego od życia chcesz
i choć alfabet uczuć znasz, litera ta taka niezwykła jest:

M - jak miłość, wiele imion ma
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, chodzi drogą swą,
gdy ją mijasz, czemu wtedy odwracasz wzrok?

I kiedy pomny wielu klęsk poczujesz, że samotny męczy bieg,
nie pytaj, czy ci da ją ktoś, wystarczy wciąż otwarte oczy mieć:

M - jak miłość, krąży wokół nas
M - jak miłość, niepozorna tak
M - jak miłość, ta, o której śnisz,
czy otworzysz, gdy zapuka do serca drzwi?

A z tym pokojem to schowaj wszystko pod łóżko to działa :D
1 1 1