Jakie liczby naturalne mogą kryć się pod kleksami?:
a)../12 to mniej niż 50 %
b)../250 to mniej niż 150%
c)../60 to więcej niż 150%
d)..32/to więcej niż 50%
e)../170 to mniej niż 10%
f)../160 to mniej niż 75%

Proszę o odpowiedź!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T22:18:59+01:00
Jest dużo możliwości;) np.

a)5/12 to mniej niż 50 %
b)200/250 to mniej niż 150%
c)300/60 to więcej niż 150%
d)17/32to więcej niż 50%
e)15/170 to mniej niż 10%
f)90/160 to mniej niż 75%
23 4 23
2010-01-29T22:19:06+01:00
A)5/12 to mniej niż 50 %
b)1/250 to mniej niż 150%
c)200/60 to więcej niż 150%
d)70/32 to więcej niż 50%
e)1/170 to mniej niż 10%
f)..1/160 to mniej niż 75%
9 3 9
2010-01-29T22:21:20+01:00
A)poniżej 6
b)poniżej 375
c)powyżej 90
d)powyżej 16
e)poniżej 17
f)poniżej 120
10 4 10