Odpowiedzi

2010-01-29T22:43:58+01:00
A) przekątna kwadratu o boku 5cm = 5√2cm = 1,41*5 ≈ 7,05cm
7,05cm>7cm
b)wysokosc trójkata równobocznego o boku 8 cm = 8√2*0,5=4√2cm≈5,64cm
7,05cm>5,64cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T22:48:41+01:00
D - przekątna kwadratu
h - wysokość

a) d = 5√2
√2≈1,41
5 * 1,41 = 7,05
7,05>7
odp. przekątna kwadratu

b) przekątna to to samo co w poprzednim podpunkcie czyli = 7,05
h=8√3/2
h=4√3
√3≈1,73
4*1,73=6,92
7,05>6,92
odp. przekątna
4 4 4