Hej..za zadanie daje aż 38pkt więc prosze się strać...wybiore najlepsze!
Jak najszybcie prosze zrobić:
zad.PROJECT
Look at the brochure abaut Irleand.Write a brochure abaut your country.
1.Write notes abaut these things:
*population
*the capital
*fun activities
*language(s)
*famous people
*climate
*legends

Napiszcie mi po angilesku o Polsce stolica,znani ludzie itp.(to co jest wypisane)

PROSZE TO JEST WAŻNE!!!
DZIĘKI BARDZO I PLISSS JAK NAJSZYBCIEJ!
THX:*

2

Odpowiedzi

2009-10-05T14:40:56+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T15:03:31+02:00