Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T22:43:46+01:00
Wspólnota jest częścią Zgromadzenia Zmartwychwstania Pańskiego, a jej głównym celem funkcjonowania od samego początku jest ewangelizacja, czyli doprowadzanie innych do nowej, głębokiej relacji z Bogiem i odkrycia Jego obecności w osobistym życiu człowieka. Z tego względu jedną z podstawowych form działalności Wspólnoty jest Szkoła Nowej Ewangelizacji św. Marka funkcjonująca w ramach programu kerygmatycznych katolickich Szkół Nowej Ewangelizacji.

czy to to??
1 5 1
2010-01-29T22:47:09+01:00
Jezus tworzy wspólnotę wiary. Wszyscy którzy w niego wierzą są jedną wspólnotą bez względu na rodzaj wyznania.W WSPÓLNOCIE Pozwala wzrastać nam wiara i poświecenie w Boga
1 2 1