Mam pytanie w gimnazjum omawiany byl teskt w ktorym padlyslowa...kazdy z nas jest wyjatkowy jedyny w swoim rodzaju...nie ma na swiecie drugiego takiego czlowieka jak ty...bylo tez cos o nozkach raczkach kojarzy ktos bylabym wdzieczna za tytul autora

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T23:03:10+01:00
Może to są słowa Phila Brosmansa "Nie ma drugiego człowieka takiego jak ty. Jesteś jedyny w swoim rodzaju i wyjątkowy, całkowicie oryginalny i niepowtarzalny. Nie wierzysz w to, ale naprawdę nie ma żadnego drugiego takiego jak ty. I żaden człowiek, którego kochasz, nie będzie już zwyczajnym człowiekiem. Jakaś osobliwa siła przyciągania promieniuje z niego. I ty zmieniasz się pod jego wpływem. Jemu możesz nawet powiedzieć: "Dla mnie nie musisz być nieomylny, bez błędów ani doskonały, bo: Ja przecież Ciebie lubię!" z książki pt: "Słoneczne promyki" ?
1 5 1
2010-01-29T23:04:50+01:00
Nie ma drugiego człowieka takiego jak [...] - Phil Bosmans
2010-01-29T23:05:17+01:00
Słoneczne promyki szczęścia" Phila Bosmansa.


?