Wpisz znak <, > lub = :
a) 1 m²....100cm² b)1dm²...100cm² c)10m²...1000cm²
1000m²...1km² 100mm²...100cm² 0,1dm²...10cm²

Uzupełnij brakujące wymiary prostokątów.
1ha-100m×...m 1a-10m×
1ha-1m×...m 1a-1m×
1ha-50m×...m 1a-50m

Połącz w pary równe powierzchnie .
100ha 100a 1 ha 10a
1000m 10 ha 1000a 1 km²


Poniżej podano nazwy obszarów i ich powierzchnie. POnumeruj podane powierzchnie w kolejności od największej do najmniejszej , a następnie połącz w odpowiednie pary nazwy obszarów i ich powierzchnie.
Azja
10,5 mln km² Czechy 44400 tys. km²
Europa
4940000a 78,9 tys. km²
Francja
551500 km² 158000 ha
Londyn

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T23:22:37+01:00
A) 1 m²>100cm² b)1dm²=100cm² c)10m²>1000cm²
1000m²<1km² 100mm²<100cm² 0,1dm²=10cm²

Uzupełnij brakujące wymiary prostokątów.
1ha-100m×100m 1a-10m×10m
1ha-1m×10000m 1a-1m×100m
1ha-50m×200m 1a-50mx2m

Połącz w pary równe powierzchnie .
100ha 100a=1ha 10a
1000m 10 ha 1000a=1 km²
no i tyle, reszta sie nie zgadza


1)44400 tys. km² Azja
2)10,5 mln km² Europa
3)551500 km² Francja
4)78,9 tys. km² Czechy
5)4940000a
6)158000 ha Londyn

3 5 3
2010-01-29T23:37:42+01:00
A) 1 m² > 100cm² b)1dm² = 100cm² c)10m²>1000cm²
1000m² >1km² 100mm²<100cm² 0,1dm² = 10cm²

Uzupełnij brakujące wymiary prostokątów.
1ha-100m×100m 1a-10m×10m
1ha-1m×10000m 1a-1m×100m
1ha-50m×200m 1a-50mx2m


Połącz w pary równe powierzchnie .
100ha 100a = 1ha 10a
1000m 10 ha 1000a = 1 km²

1)Azja 44400 tys. km²
2)Europa 10,5 mln km²
3)Francja 551500 km²
4)Czechy 78,9 tys. km²
5)4940000a
6)Londyn 158000 ha