Odpowiedzi

2010-01-29T23:20:25+01:00
Czyli t=√2s/a w naszym przypadku a=g=10m/s² przyjmuje wysokość Pałacu Kultury jako 231m(bez iglicy 43.75m)
t=√2*231/10=6,8s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T23:21:22+01:00
Dane:
h=S= 230 z iglicą lub 160 m bez iglicy
g=10 m/s2
szukane:
t=?

S=gt2/2 / *2
2s=gt2 / :g
t2=2S/g
t= pierwiastek 2s/g
t= pierwiastek 460 m:10 m/s2
t=pierw z 46 s

dla S=160m
t=pierwiastek 320m:10m/s2
t=pierw z 32s2
t=4pierwiastki z2 s