Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T07:58:31+01:00
1. GALERIA-Duża samodzielna kolekcja dzieł sztuki; także miejsce wystawiania dzieł, gł. z dziedziny malarstwa, grafiki, plakatu i fotografii.

DOM AUKCYJNY-Dom aukcyjny - przedsiębiorstwo handlowe trudniące się obrotem towarów, przede wszystkim dzieł sztuki i antyków. Sprzedaż jest prowadzona w formie aukcji - publicznej licytacji.

AKT W RZEŹBIE/MALARSTWIE -przedstawienie nagiego ciała ludzkiego w sztuce, zazwyczaj wykonane w oparciu o studium z żywego modela.

PROJEKTOWANIE UBRAŃ- tworzenie projektów nowych,modnych ubrań.

Nie wiem jak to projektowanie ma być. nigdzie nie ma na necie.sama też nie mogę wymyśleć. coś tam napisałam,ale czy to dobrze..

2. Najsłynniejsze muzea świata:
*Muzeum w Luwrze
*Muzeum Ermitaż (Sankt Petersburg)
*Muzeum El Prado (Madryt)
*Muzea Watykańskie
*Muzeum Egipskie w Kairze

Najsłynniejsze muzea Polski:
*Muzeum Narodowe w Warszawie
*Zamek Królewski w Warszawie
*Pałac w Wilanowie
*Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie
*Muzeum Narodowe w Gdańsk

Powodzenia ;)
1 1 1
2010-01-30T09:27:40+01:00
GALERIA-jest to miejsce wystawiania dzieł, głównie z dziedziny malarstwa, grafiki, plakatu i fotografii.

DOM AUKCYJNY przedsiębiorstwo handlowe zajmujące się sprzedażą towarów, przede wszystkim dzieł sztuki i antyków. Sprzedaż jest prowadzona w formie publicznej licytacji.


AKT W RZEŹBIE -przedstawienie nagiego ciała ludzkiego w sztuce.


Najsłynniejsze muzea na świecie:
-Muzeum Egipskie w Kairze;
- Luwr w Paryżu;
- Prado w Madrycie;
-Muzea Watykańskie;
-Muzeum Brytyjskie w Londynie ;


Najsłynniejsze muzea w Polsce:
-Muzeum Narodowe w Warszawie
-Zamek Królewski w Warszawie
-Pałac w Wilanowie
-Muzeum Literatury im Adama Mickiewicza w Warszawie -Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie
-Muzeum Narodowe w Gdańsku
-Muzeum Zamkowe na Wawelu