Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T09:01:39+01:00
Gut-falsch
lang-Tupel
schÖn-hässlich
groß-klein
eng-breit
teuer-Pfad
teuer-billig
modisch-unmodern
alt-jung
hell-dunkel
interessant-uninteressant
breit-dünn
sÜß-sauer
lustig-langweilig
2 5 2
2010-01-30T09:05:09+01:00
Gut-schlecht
lang-kurz
schÖn-hässlich
groß-klein
eng-weit
teuer-billig
modisch-altmodisch
alt-neue
hell-dunkel
interessant-uninteressant
breit-schmal
sÜß-mürrisch
lustig-kummervoll



Pozdroo :)
2 5 2
2010-01-30T09:29:57+01:00
Gut-böse
lang-kurz
schÖn-noch
groß-wenig
eng-breit
teuer-billig
modisch-unmodern
alt-jung
hell-Dunkel
interessant-langweilig
breit-schmal
sÜß-sauer
lustig-Traurig
1 1 1