Odpowiedzi

2009-10-06T15:48:06+02:00
Napisz 10 taktów w metrum 3/8 oraz 4/4.

metrum 3/8
w jednym takcie trzema napisać 3 osemki.\
4/4
w jednym takcie trzeba napisac 4 ćwiercnuty.
i tak przez 10 taktów. pomiędzy taktami musza byc kreski taktowe -> |
a na początku oczywiście klucz wiolinowy i metrum.
Proszę:)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T18:45:34+02:00
Metrum 3/8
w jednym takcie napisz po trzy ósemki lub ćwierćnutę z kropką lub dwie ósemki połączone jedną linią :)

http://www.polonizatorfinale.fora.pl/finale-obsluga-i-problemy,57/finale-2006c-grupowanie-osemek-metrum-3-8-2-8-3-8,288.html

Metrum 4/4 :
cztery ćwierćnuty lub osiem ósemek lub szesnaście szesnastek albo 32
http://robgru.allhyper.com/index.php?id=17
linki podaję w razie pytań :)
5 4 5