Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T09:29:39+01:00
1.METAL + NIEMETAL ----> SÓL BEZTLENOWA (sól kwasu beztlenowego)
2. METAL + KWAS ----> SÓL + H2 (cząsteczka wodoru w stanie gazowym)
3. TLENEK METALU + KWAS ----> SÓL + WODA
4. ZASADA + KWAS ----> SÓL + WODA
5. TLENEK NIEMETALU (BEZWODNIK KWASOWY) + TLENEK METALU ----> SÓL TLENOWA
6. TLENEK NIEMETALU (BEZWODNIK KWASOWY) + ZASADA ----> SÓL TLENOWA + WODA
7. SÓL + KWAS ----> NOWA SÓL (OSAD) + NOWY KWAS
8. SÓL + ZASADA ----> NOWA SÓL (OSAD) + NOWA ZASADA
9. SÓL + METAL ---> NOWA SÓL + NOWY METAL
10. SÓL + SÓL ----> NOWA SÓL (OSAD) + NOWA SÓL
2010-01-30T09:45:21+01:00
1. METAL + NIEMETAL ----> SÓL BEZTLENOWA (sól kwasu beztlenowego)

2. METAL + KWAS ----> SÓL + H2 (cząsteczka wodoru w stanie gazowym)

3. TLENEK METALU + KWAS ----> SÓL + WODA

4. TLENEK NIEMETALU (BEZWODNIK KWASOWY) + TLENEK METALU ----> SÓL TLENOWA

5.SÓL + KWAS ----> NOWA SÓL (z OSADEM) + NOWY KWAS

6. TLENEK NIEMETALU (BEZWODNIK KWASOWY) + ZASADA ----> SÓL TLENOWA + WODA

7. ZASADA + KWAS ----> SÓL + WODA (Jest to tzw. REAKCJA ZOBOJĘTNIANIA)

8. SÓL + ZASADA ----> NOWA SÓL (OSAD) + NOWA ZASADA

9. SÓL + SÓL ----> NOWA SÓL (OSAD) + NOWA SÓL

10.SÓL + METAL ---> NOWA SÓL + NOWY METAL
1 5 1