Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T09:42:04+01:00
Obrót Ziemi o 1° długości geograficznej w czasie 4 minut,więc


Tokio 140° * 4 minuty=560minut=9h33min

Rejkiawik -20°*4minuty=80minut=1h20min
2010-01-30T09:53:22+01:00
1⁰ = 4min
Tokio 140⁰ East = 140 x 4 = 560min = 9h33min
Rejkiawik 20⁰ North = 20 x 4 = 80min = 1h20min
1 5 1
2010-01-30T15:15:33+01:00
1 stopień - 4min 15 stopni-1 godzina
Tokio 140 stopni E - 140 × 4 = 560min = 9h 33min
Rejkiawik 20 stopni N - 20 x 4 = 80min = 1h 20min