Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T09:43:46+01:00
1.nie krzyczeć
2.nie biegać
3.nie płoszyć zwierząt
4.nic nie zabierać z jaskini
5.używać aparatów tylko z WYŁĄCZANĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T09:45:23+01:00
1.Nie śmiecimy w jaskiniach.
2.Zachowujemy w nich ciszę i spokój.
3.Nie rysujemy po ścianach jaskiń itp.
4.Staramy się nie płoszyć naturalnych mieszkańców jaskiń.
5.Nie bawimy się w jaskiniach.

LICZĘ NA NAJ:P
21 3 21
2010-01-30T12:07:55+01:00
1. porozumiewać się szeptem
2. zachowywać cisze
3. trzymać się wyznaczonej drogi
4. zdjęcia wykonywać bez lampy błyskowej
5. nie niszczyć np. rysując po ścinach
18 4 18