Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:26:55+01:00
A computer has got Sims 2 and many other programs installed. It is connected to the Internet. Its system is Windows.

Komputer ma zainstalowane Sims 2 i kilka innych programów. Jest podłaczony do internetu. Jego system to Windows.
2010-01-30T15:06:31+01:00
My computer has many different games and programs installed. Most of the games I like the sims 2 My computer has a fast / slow internet connection.



Mój komputer ma wiele różnych zainstalowanych gier i programów. Najbardziej z gier lubię The sims 2. Mój komputer ma również szybki/wolny internet.

czy szybki czy wolny masz internet to sobie wybierzesz.