Odpowiedzi

2010-01-30T10:03:42+01:00
10;)

12,13,14,15,23,24,25,34,35,45
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T10:05:42+01:00
Możliwości:
1 i 2
1 i 3
1 i 4
1 i 5
2 i 5
2 i 4
2 i 3
3 i 4
3 i 5
4 i 5
Jeżeli chodzi o obliczenia to
z jedynką - 4
z dwójką - 3
z trójką - 2
z czwórką - 1

4+3+2+1=10
2 5 2
2010-01-30T15:46:57+01:00
Jest to kombinacja 5po2
czyli 5!:(2!3!)=1*2*3*4*5:(1*2*1*2*3)=4*5=20
1 1 1