Uzupełnij zdania podmiotami logicznymi
a) chyba wystarczy mu.......do konca.
b)Czy zostało trochę.........z obiadu?
c)....... znowu nie ma w klasie
d)z latami przybywało mi .........
e)nagle zabrakło mi ....... do dalszej dyskusji.
f)w miare upływu dni w moim plecaku ubywało ........ .

2
Komentarz został usunięty

Odpowiedzi

2010-01-30T10:21:19+01:00
A)Chyba wystarczy mu siły do konca.
b)Czy zostało trochę zupy z obiadu?
c)Iwony znowu nie ma w klasie
d)Z latami przybywało mi zmarszczek.
e)Nagle zabrakło mi chęci do dalszej dyskusji.
f)W miarę upływu dni w moim plecaku ubywało miejsca na książki.
118 4 118
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T10:22:23+01:00
A)pieniędzy
b)jedzenia
c)Nauczycielki
d)sił
e)argumentów
f)kanapek
46 4 46