Odpowiedzi

2010-01-30T10:39:50+01:00
Moim zdaniem bohater Zemsty , który mógłby zostać moim przyjacielem to Papkin jest wiele powodów dlaczego tak uważam jednym z nich jest to , że był on zabawny , niesforny , był jedno z ciekawych postaci , miał wady i zalety on mógłby zostać moim przyjacielem ma podobny charakter do mojego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T10:46:49+01:00
Ja wybrałabym Cześnika.Rejent nie był przyjemny nie tylko dla Cześnika ale także dla swojego syna.Nie liczyły się dla niego uczucia Wacława, chciał jedynie wygrać bitwę o zamek.Cześnik w odróżnienu od Rejenta nie był tak nieuprzejmy dla innych.Choć też nie pozwolił Klarze wyjść za Wacława.Mimo to wolałabym przyjaźnić się z Cześnikiem.