Odpowiedzi

2010-01-30T10:35:16+01:00
Czy zawsze chcesz mówić o Chrystusie, a gdy pada Jego Imię jest ono wypowiadane przez przypadek lub przy okazji?
Czy zdarzały się kawały na temat Chrystusa, jego bliskich i Kościoła?
Czy jest ci głupio jeśli twoi znajomi śmieją się z Chrystusa, Maryi, świętych?
Czy czynisz aluzje po adresem Imieniem Chrystusa?
Czy posiadasz przekleństwa których trudno ci się pozbyć?
Czy przepraszasz Boga za wszystkie wypowiedziane; "O Jezus", "O Boże"?

Pytania na podstawie wspaniałego rachunku sumienia prowadzonego przez ks. Marka Bałwasa polecam posłuchać i obejrzeć.
http://www.youtube.com/watch?v=AzgVD4XQoTY
11 4 11
2010-01-30T10:36:48+01:00
Czy staram się mówić innym o Bogu?
Czy wymawiałem imiona świete z szacunkiem?
Czy żartowałem z rzeczy świętych?
Czy kląłem?
Czy myślę o Bogu gdy przechodzę obok kosciola?
Czy zachęcałeś kolegów koleżanki do chodzenia na katecheze?
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:18:29+01:00
1. CZY WYMAWIAŁEŚ IMIONA ŚWIĘTYCH LUB IMIĘ BOŻE BEZ USZANOWANIA, POTRZEBY, W ŻARTACH, W GNIEWIE?
2.CZY DOTRZYMYWAŁEŚ PRZYSIĘGI ALBO ŚLUBU ZŁOŻONEGO PANU BOGU?
3. CZY NIE PRZEKLINAŁEŚ KOGOŚ W MYŚLACH LUB PUBLICZNIE?
4.CZY WSTYDZIŁEŚ SIĘ CHRZEŚCIJAŃSKICH GESTÓW RELIGIJNYCH?
4 3 4