1.
a)rodzaj ostrosłupa:czworokątny
b)liczba wszystkich ścian:......pomocy!!
c)liczba wszystkich krawędzi:.......pomocy!!

2.
a) rodzaj ostrosłupa:trzydziestokątny
b)liczba wszystkich ścian:......pomocy!!
c)liczba wszystkich krawędzi:.......pomocy!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-30T10:31:05+01:00
1a]1 podstawa+4 ściany boczne= razem 5 scian
a]krawędzi:8
2a]1 podstawa+30 scian bocznych= razem 31 ścian
b]krawedzi razem 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T10:31:14+01:00
1.
a)rodzaj ostrosłupa:czworokątny
skoro czworokatny ma też 4 boki

b)liczba wszystkich ścian: 4 ściany boczne (+1 podstawa)
c)liczba wszystkich krawędzi:
4 krawędzie podstawy +4 krawędzie boczne = 8 krawędzi
2.
a) rodzaj ostrosłupa:trzydziestokątny
ma 30 boków
b)liczba wszystkich ścian: 30 (+1 podstawa)
c)liczba wszystkich krawędzi: 30 (podstawy) + 30 (boczne) = 60
2010-01-30T10:34:11+01:00
1.
a)ostrosłup: czworokątny
b)liczba ścian- 5
c)liczba krawędzi- 8

2.
a) ostrosłup: trzydziestokątny
b) liczba ścian- 31
c) liczba krawędzi- 60