Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T10:43:41+01:00
Tokyo - 139 * E
Warszawa - 21*E
1. Obliczmy róznicę stopni
- 139*E - 21*E = 118*
2 obliczamy roznice czasu slonecznego
1*-4min
118*- 472min= 7h 52 min
3. Obliczmy czas słoneczny w Tokyo
8;00 + 7h 52min = 15:52
Odp. jezeli w Warszawie 21*E jest godz. 8.00* tow Tokyo bedzie godzina 15:52

Poproszę o Naj ..:)
2010-01-30T10:44:08+01:00
Tokio-dł.geogr.-140º
140º-21º=119º
1º=4minuty
119º*4min=476minut=7h i 56min
Warszawa 8.00
Tokio8.00+7h i 56min=15.56
odp w Tokio jest 15.56