Odpowiedzi

2010-01-30T10:54:41+01:00
# - u mnie symbol pierwiastka
#24 / 2* #96 * 100% = #24 / 2 * #24 * 2 = 1/4 * 100% = 25%
Odp.: Drugi odcinek stanowi 25% pierwszego.
2010-01-30T10:58:17+01:00
X%=24/2√96*100%
x%=24/8√6*100%
x%=3√6/6*100%
x%=1/2√6*100%
x%=50√6
√6≈2,45
x%≈2,45*50
x%≈122,5%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:09:11+01:00
2 √96 = 2 *√4 * √24 = 2 * 2 √24 = 4 √4 * 6 = 4 * 2 √6
2 √96 = 8 √6

√24 = √4 * 6
√24 =2 √6

Procent obliczamy z proporcji
8 √6 -----> 100%
2 √6 -----> x

x = 2 √6 * 100% / 8 √6 = 25%
Odp Drugi odcinek to 25% pierwszego