Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T10:54:29+01:00
W moim ogrodzie postawiłam karmnik i obserwowałam ptaki z ukrycia. Najpierw zobaczyłam jak to karmnika podleciały 2 ptaki, jednak tylko popatrzyły na jedzenie i pofrunęły. Po kilku minutach pojawiły się następne. Trzy młode ptaki zaczęły jeść ziarenka. Najadły się do syta a potem już ich nie było. Długo czekałam na następne ptaki. Po około godzinie zjawił się tabun ptaków. Każde biło się o jedzenie. ptaki myślały że dla nich już nie starczy i niektóre odfrunęły. Pomyślałamm że nie będe im przeszkadzać jeść , ponieważ mogą się wystraszyć. Gdy wróciłam za kwadrans ptaków już nie była, a karmnik pusty. Gdy miałam już iść do domu zobaczyłam kolejne ptaki i pomyślałam no trydno już jedzenia nie ma. Były to te same ptaki, które na początku nie chciały jeść.
2 2 2
2010-01-30T11:03:25+01:00
Opisz że są ładne sikorki jedzą słoninę itp
2 1 2