Pytanie:napisz.ile ścian bocznych ostrosłupa jest niewidocznych


1.mam narysowane tylko 3.ile jest ich niewidocznych
ile ścian bocznych ma ostrosłup trójkątny......

2.mam narysowane 4.ile jest ich niewidocznych
ile ścian bocznych ma ostrosłup pięciokątny....

3.mam narysowanych 5.ile jest ich niewidocznych
ile ścian bocznych ma ostrosłup ośmiokątnych

2

Odpowiedzi

2010-01-30T10:52:13+01:00
1.mam narysowane tylko 3.ile jest ich niewidocznych? odp: 0
ile ścian bocznych ma ostrosłup trójkątny? odp 3

2.mam narysowane 4.ile jest ich niewidocznych? odp 1
ile ścian bocznych ma ostrosłup pięciokątny? odp 5

3.mam narysowanych 5.ile jest ich niewidocznych? odp: 3
ile ścian bocznych ma ostrosłup ośmiokątnych? odp 8
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:33:42+01:00
1.niewidocznych: 0
ma: 3
2. niewidocznych: 1
ma: 5
3. niewidocznych: 3
ma: 8
60 2 60