Odpowiedzi

2010-01-30T11:12:09+01:00
W TYM FRAGMENCIE JEST OPISANE GDY aNIOŁ bOŻY PRZYCHODZI DO mARYJI I OZNAJMIA JEJ ,ŻE POCZNIE "SYNA BOŻEGO" I BĘDZIE NAZYWAŁ SIĘ JEZUS. Maryja nie wie co odpowiedzieć gdyż nie zna Ojca tego dziecka. aNIOŁ JĄ POCIESZ I MÓWI ,ŻE DLA bOGA NIE MA NIC NIE MOŻLIWEGO I OTO WYPEŁNIA SIĘ PRZEPOWIEDNIA aNIOŁA Maryja zgadza się wymawiając słowa "Oto ja Słóżebnica Pańska niech się stanie wegług Twojhego słowa...Wtedy Anił odszedł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:32:00+01:00
ANIOŁ bOŻY PRZYCHODZI DO mARYJI I OZNAJMIA JEJ ,ŻE POCZNIE "SYNA BOŻEGO" I BĘDZIE NAZYWAŁ SIĘ JEZUS. Maryja nie wie co odpowiedzieć gdyż nie zna Ojca tego dziecka. aNIOŁ JĄ POCIESZA I MÓWI ,ŻE DLA bOGA NIE MA NIC NIE MOŻLIWEGO I OTO WYPEŁNIA SIĘ PRZEPOWIEDNIA aNIOŁA Maryja zgadza się wymawiając słowa "Oto ja Słóżebnica Pańska niech się stanie wegług Twojhego słowa...Wtedy Anił odszedł.........................