Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T14:44:52+02:00
1 stopień - 4 min
x - 45 min

x = 45min : 4 min
x = ok. 11,2 stopni
2 5 2
2009-10-05T14:45:10+02:00
W ciągu 24 godzin- 1440 minut, Ziemia obraca się o 360 stopni, zatem:
1440 minut-360 stopni
45 minut- x stopni
x=(360 x 45)/1440
x=11,25 stopni
W ciągu lekcji geografii ziemia obróci się o 11,25 stopni (nie Celsjusza ;-)
2 5 2
  • BdrK
  • Rozwiązujący
2009-10-05T15:06:51+02:00
15stopni- 1godz
x - 45min
x - 0.75godz

x=15stopni * 0.75godz/1godz=11.25 stopni
2 4 2