Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T11:04:06+01:00
Egzoenergetyczna- spalanie paliwa w silniku spalinowym, palenie ogniska,

endoenergetyczna- herbata z cukrem ( trzeba wziąć gorącą, żeby cukier się dobrze rozpuścił),
1 5 1
2010-01-30T11:06:22+01:00
Egzoenergetyczne np.spalanie drewna w ognisku lub świecy (energia wydziela się na sposób ciepła)
endoenergetyczna np.można zaobserwować w kuchni.Jednym ze składników ciasta jest proszek do pieczenia, zawierający związek chemiczny, który w wysokiej temperaturze,podczas pieczenia, ulega rozkładowi.
1 5 1