Odpowiedzi

2010-01-30T11:04:16+01:00
A)4m*2,5m=10m² tyle ma ta wykładzina
10*0,5kg=5kg tyle waży ta wykładzina
b)Tak jeżeli zostaniezwinięta w miejscu gdzie ma 2m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:06:00+01:00
M kwadratowy wykładziny waży około 0,5kg. Ile waży wykładzina o wymiarach 4m na 2,5m? Czy po zwinięciu w rulon wykładzina zmieści się do furgonetki, która może przewozić przedmioty do długości 3m.

1m² waży 0,5 kg
4m na 2,5m=4*2,5=10m²

1m² to 0,5kg
10m² to 5kg

czyli 10m² waży 5kg

Czy po zwinięciu w rulon wykładzina zmieści się do furgonetki, która może przewozić przedmioty do długości 3m.

długość 4m
szerokość 2,5m
jeśli zwiniemy go po szerokości to dywan zmieści sie do furgonetki
jeśli po długości to nie
2010-01-30T11:45:39+01:00
4m*2,5m=10m²

m²=0,5kg
10m²*0,5kg=5kg
odp.wykładzina waży 5 kg,zmieści się do furgonetki jeśli będzie zwinięta w szerokość-2,5m