Odpowiedzi

2010-01-30T11:04:22+01:00
Moim szczęśliwym dniem byłby wyjazd do Angli by zobaczyc stadion Manchesteru Unitet.Byłby to naszczesliwszy dzien w moim życiu. Zebrałbym kilka Autografów a najbardziej od Rooney i wielu innych piłkazy.Uważam że bylby to najszczesliwszy i najlepszy dzien w moim życiu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:08:12+01:00
Mój szczęśliwy dzień wyobrażam sobie jako spełnienie moich wszystkich marzeń. Moim marzeniem jest abym (nie znam twojego marzenia), gdy się spełni podziękuję tym którzy pomogli temu marzeniu się spełnić.
Wyobrażam to sobie ...
Jeszcze śpię w moim łóżku, aż tu nagle budzi mnie jakiś głos. To była mama. Siadam zaspana na łóżku i pytam się z ciekawością:
- Mamo dlaczego mnie obudziłaś?
- Ubierz się i przyjdź do kuchni.
Zeszłam do kuchni i zjadłam śniadanie, następnie ponownie się zapytałam o co chodzi. A mama odpowiedziała:
-------------------------------------------------------------------------------
(teraz wybierzesz)
- Proszę to dla ciebie.
- Dla mnie?! Dziękuję !
Dostałam piękną/ piękny .....(nie wiem co)

lub

- Dziś jedziemy w/do ....( nie wiem gdzie)
- Na prawdę ? Oj mamo dziękuję!
3 3 3
2010-01-30T11:19:31+01:00
Dla mnie szczęśliwym dniem był dzień w którym wygrałam dwutygodniową wycieczkę do Chin.Uważam, że był to szczęśliwy dzień, ponieważ nie byłam w chinach, a było to miejsce które chciałam odwiedzić.Bardzo dobrze spędziłam ten czas.Byłam w fajnym hotelu, zwiedziłam wiele ciekawych miejsc i zabytków. Nigdy nie zapomnę tych miejsc.Były to najlepsze wakacje w moim życiu.
4 2 4