Odpowiedzi

2010-01-30T10:59:34+01:00
Regeneracja - odtworzenie zniszczonych lub utraconych tkanek lub organów np. parzydełkowce, wirki, pierścienice, rak
2 2 2
2010-01-30T11:01:21+01:00
Regeneracja (na podstawie raka) - odrastanie odnóży
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:26:38+01:00
Regenaracja : Odrastanie odnóży . Odrodzenie
zniszczonych lub utraconych tkanek.




Prosęę ; ]
Licze na naj ; ))
4 4 4