Odpowiedzi

2010-01-30T11:01:39+01:00
I to i to to rozmnażanie bezpłciowe, różnice są takie, że:
-w czasie podziału komórka kopiuje swoje DNA(podział jądra komórkowego mitoza, mejoza i amitoza) i powstają dwa lub więcej organizmy potomne
-pączkowanie to proces w którym z organizmu matczynego wyrasta organizm potomny, kawałek zdolny do samodzielnego życia
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:02:41+01:00
Bo podział komórki jest tlenowo lub bez tlenowo , występuje u bakterii i te podzielone komórki są takie samae jak komórka macierzysta , a pączkowanie u drożdży i jest beztlenowo i komórki potomne nie są takie same jak komórka macierzysta


powinno być dobrze:*
2 3 2